Monthly Archives: maj 2016

19.05.2016 Majówka- Cieszanów

DSC_0504W dzisiejszym dniu pojechaliśmy do Cieszanowa na Majówkę organizowaną przez Środowiskowy Dom Samopomocy. Było nam bardzo miło kolejny raz spotkać się i spędzić wspólnie czas na zabawie oraz rozmowach. Uczestnicy chętnie brali udział w zorganizowanych zabawach, zarówno tanecznych, jak i zręcznościowych. Jak zawsze czekał na nas smaczny poczęstunek i przyjazna atmosfera. Wszyscy bardzo dobrze się bawili , co można zauważyć na wykonanych zdjęciach. Mamy nadzieję, że będziemy mogli  w najbliższym czasie zrewanżować się naszym przyjaciołom i zaprosić ich do naszego ośrodka.

12.05.2016 Rajd rowerowy- ognisko

DSC_0487Wszyscy uczestnicy naszego Domu wraz z opiekunami wybrali się dzisiaj na rajd rowerowy po naszej pięknej okolicy. Pomysł na wycieczkę rowerową był spontaniczny, ponieważ trudno było nie skorzystać z dzisiejszej, ładnej pogody. Osoby, które czuły się na siłach wyruszyły spod ośrodka rowerami, pozostała część pojechała busem. Nasza trasa rowerowa przebiegała tzn. niebieskim szlakiem rowerowym, który prowadził przez Jędrzejówkę- Dębiny- Hutę Złomy prosto do źródeł Tanwi, przez ścieżkę przyrodniczo- dydaktyczną zwaną Kobyle Jezioro. Po drodze podziwialiśmy malownicze tereny naszej gminy, piękne widoki można było zobaczyć szczególnie na wzniesieniu przed Hutą Złomy. Uczestnicy dobrze poradzili sobie w pokonaniu tej trasy rowerami. Po dotarciu do „źródeł Tanwi” rozpaliliśmy ognisko, oglądaliśmy pobliską naturę, graliśmy w piłkę oraz fotografowaliśmy piękną roztoczańską przyrodę. Osoby chętne miały również okazję zobaczyć okoliczne bunkry znajdujące się na tzw. „Linii Mołotowa”. Rajd rowerowy okazał się bardzo udany. Rowerami pokonaliśmy łącznie 28 kilometrów, z czego oczywiście jesteśmy dumni.

post by admin | | 0

11.05.2016 Impreza integracyjna – „Majówka”

DSC_0366W dzisiejszym dniu grupa uczestników wraz z opiekunami udała się do Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej na wspólną zabawę majówkową. Uczestnicy są zaprzyjaźnieni z podopiecznymi DPS, dlatego chętnie skorzystaliśmy z zaroszenia. Oprócz Nas, zaproszonych było kilka innych ośrodków. Jak zawsze, nie zabrakło słodkiego poczęstunku oraz miłej atmosfery. Podczas zabawy przy muzyce, odbyły się różne konkursy indywidualne oraz taneczne, w których nasi uczestnicy chętnie brali udział. Wszyscy z zaproszonych gości byli bardzo zadowoleni z dobrej organizacji imprezy. Po licznych zabawach, tańcach i wzajemnej integracji podczas zabaw tj. ” Pociąg”, zmęczeni, ale w dobrych humorach wybraliśmy się w drogę powrotną. Nie zabrakło oczywiście pamiątkowych zdjęć, dzięki którym, będziemy mogli wracać wspomnieniami do tak udanej zabawy. Mamy nadzieję, że przed nami więcej takich miłych spotkań.

06.05.2016 Wycieczka- Rezerwat przyrody Czartowe Pole

DSC_0267W dzisiejszym dniu wybraliśmy się na wycieczkę do rezerwatu przyrody „Czartowe Pole”. Nazwa pochodzi od powiedzenia dotyczącego jego środkowej polany -„jeno czarci tam hasali”. Szczególne atrakcje widokowe tworzy bajkowy krajobraz doliny i rzeki Sopot. Piękne drzewa, liczne wodospady oraz naturalny porządek przyrody to walory przyrodnicze tego miejsca, które mogliśmy wszyscy podziwiać. Uczestnicy bardzo dobrze się bawili, chętnie oglądali piękno przyrody oraz wykonywali zdjęcia tego magicznego miejsca. Następnym celem wycieczki był słynny kamieniołom „Nowiny”, który stał się atrakcją turystyczną, gdyż na szczycie kilkunastometrowej ściany wyrobiska zbudowano platformę widokową, skąd można podziwiać piękny widok na Puszczę Solską. Ten dzień spędziliśmy w miłej atmosferze i mogliśmy odpocząć od codziennych zajęć w ośrodku. Czekamy na następne, równie ciekawe wycieczki.

04.05.2016 Wspólny grill

DSC_0161Dzisiaj korzystając ze słonecznej pogody zorganizowaliśmy grilla w ogrodzie. Pan Piotr zajął się przygotowaniem paleniska i  kiełbasy na grilla. Pozostali uczestnicy wykonywali prace porządkowe wokół ośrodka, siali nasiona warzyw na naszym ogrodzie oraz organizowali sobie czas wolny m.in. grali w badmintona, w siatkówkę i koszykówkę. Dzień mijał bardzo szybko, spędziliśmy wspólnie czas na rozmowach. Kolejny raz była dobra okazja do integracji. W tle słuchaliśmy muzyki, która umilała nam czas. Mamy nadzieje, że będzie więcej okazji do takich spotkań.